Pagina's

zaterdag 7 juli 2018

Wandelen


Hallo Allemaal,

Elke maand is er op Noor! Design een scrapchallenge en het is natuurlijk helemaal leuk om daaraan mee te doen. Vandaag laat ik jullie mijn Lay_out zien en hoop dat jullie ook mee gaan doen aan de challenge, je hebt nog tot eind juli.


Zo af en toe maken we flinke wandelingen het liefst op rustige plekken. Deze tocht was echt super een schitterende rustige omgeving. Het papier wat ik gebruikt heb past perfect bij dit thema.

6011/0524 Paper bloc Ten Miles 
Hoe toepasselijk Ten miles papier.


Het leuke stempeltje gebruik ik vaak en komt uit de life is a journey serie. 


 Deze voetstappen zijn Toch geweldig, op deze sheet staan ook de meest leuke dierenprints. 


De werelbol is ook helemaal leuk bij dit papier. 


De sterretjes van de little happines en winter wishes lantaarnpaal maken deze Lay-out af. Ik ben echt reuze benieuwd wie er allemaal mee gaat doen aan de challenge.


Nog even mijn voorbeeld en dan wens ik jullie ook weer heel veel plezier met de Lay-out.

groet 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0524 Paper bloc Ten Miles 6410/0409 Stempelset  Life is a journey  6410/0435 Clear stempel Dierenprinten 6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker

6002/1100 Little Happiness Labels 6002/0795 Winter Wishes Lantaarn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten