Pagina's

zaterdag 25 augustus 2018

Merry Christmas

Hallo Allemaal,

Vandaag een kerstkaart waarbij ik de leuke We R memory word punch heb gebruikt om de letters te stansen. Zo heb je snel een heel leuk frame voor je kaart.


De basis is een vierkante kaart van 15 bij 15. Het designpapier is net iets kleiner en is het mooie misty winter papier. 

6011/0527 Paper bloc Misty Winter

De letters heb ik in het rond gestanst.


In het midden heb ik de winterwishes sterrencirkel gebruikt, deze heb ik 1 x in wit en 1 x in donker blauw zodat je net wat schaduw krijgt. 

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel

Het plaatje van Mo Manning is ingekleurd met aquarel van Sennelier op schut papier.


De prachtig gedetailleerde poinsette heb ik in wit uitgestanst en de bessjes met rode nuvo op de takjes gemaakt. Verder heb ik de kaart eenvoudig gehouden. 

661599 We R Memory Keepers Word Punch Board

Het punchboard is superleuk en de mogelijkheden zijn eindeloos.


Dit is mijn kaartje van deze week en dan zie ik jullie graag volgende week weer.

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti

groet 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0527 Paper bloc Misty Winter 6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel114981/1531 Schut Drawing Paper A4 6003/0090 Vintage Flourishes Besjes 6002/1048 Happy Holidays Poinsetti 667N Nuvo crystal drops red berry 661599 We R Memory Keepers Word Punch Board

Geen opmerkingen:

Een reactie posten