Pagina's

vrijdag 10 augustus 2018

Zon, Zee en Strand

Hallo allemaal,

Het is vakantietijd en daarbij ook nog eens eentje met echte zomerse temperaturen. Het mag wel wat minder, maar ja dat kunnen we niet veranderen. En een hele zomer regen verveelt nog meer. Dus daarom heb ik vandaag een zomers kaartje voor jullie. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Chord gebruikt.


Ik heb de mal overgenomen uit groen en wit cardstock en designpapier Tropical Summer. Voor de opbouw heb ik de Dutch Doobadoo Sketch Challenge #42 gebruikt. 


Aan beide kanten heb ik de Noor! Design randmal Summer Lovin Tropical Fruit geplakt. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en op kleur gebracht met de VersaMagic Thatched Straw.

6002/0371 Summer Lovin tropical fruit


Bovenaan heb ik nog 2 vliegers geplakt. Ik vind dit zulke leuke malletjes die vooral op een zomers kaartje niet mogen ontbreken.

6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger


Bij een zomers kaartje mag natuurlijk de zomerse Bella Lulu niet ontbreken. Ook de tekst komt uit dit knipvel. Ik heb het plaatje geplakt op een blauwe mal. Het geheel heb ik verder opgepimpt met bloemen, takjes en zeehondjes. Wat een schatjes hè. De zeehondje sheb ik op kleur gebracht met de VersaMagic Oasis Green.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.162 Shape Art Chord A5  6002/0371 Summer Lovin tropical fruit  6002/0452 Summer Lovin zonnebloem  

6011/0549 Paper bloc Tropical Summer  6002/0971 Blauw Klok 

6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger   6002/0972 Floral Flourishes Chrysant  

6002/0940 Heart Leaves  6002/1129 Sailing Home Zeehondjes  GD-000-031 Versa Magic Dew drops Thatched straw

GD-000-079 Versa Magic Dew drops Oasis Green  2928-065 Florence cardstock clay  

2928-004 Florence cardstock asparagus


1 opmerking:

  1. Wat een super leuke kaart en geweldig met de Bella Lulu plaatjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen