Pagina's

woensdag 19 september 2018

Bella Lulu Blogghop - Beautifall

Dag allemaal,

Zijn jullie al een beetje in de herfst kaarten stemming? Nou anders brengen wij je dat wel met dit nieuwe knipvel van Bella Lulu.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0016 Bella Lulu Knipvel Beautyfall

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design beautifaal papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

foto van Jolanda Bergmans.

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 

    Hier alvast wat kleine sneakjes van de herfst kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

    Corry

    Daisy

    Monique

    Monique

    Judith

    Miranda K 

    Brenda

    Wat moet je doen?

    Ga 17 september 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter

    Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

    We starten bij het blog van:


    Heel veel plezier bij het hoppen!



    17 opmerkingen:

    1. Een prachtige hop! Ik wil nu hopperdehop aan de knutsel maar moet helaas aan het werk! Maar vanavond ga ik zeker aan de slag.... bedankt voor de vele inspiratie! Ik ga nog ff snel een plaatje knippen, heb ik toch nog wat kunnen dienπŸ˜‰

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een ontzettend mooie en lieve lijn is deze weer.ik krijg echt het herfst gevoel .
      Bedankt dames voor de inspiratie

      Liefs Cindy

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een superleuke bloghop weer! Heel veel leuke kaartjes en creaties voorbij zien komen, ik krijg zin in de herfst, ;-)

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Ongelooflijk leuke bloghop.
      Hele leuke kaarten. We kynnen weer aan de freubel

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Ik heb erg genoten van deze bloghop! Ik heb echt zoveel zin om lekker te gaan freubelen! Laat het buiten maar kouder worden! Ik kruip wel in mijn hobbykamer met al dat leuks! Heerlijke kaartjes!

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Wat een ongelofelijke talenten hebben jullie toch in je DT! Ik heb genoten van al die mooie kaartjes! En krijg gewoon helemaal zin om spulletjes te kopen en om te gaan freubelen........ moet ik het dus ook wel daadwerkelijk eens gaan doen ;) <3

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Wat een mooie kaarten. Ik krijg er weer veel inspiratie van.πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜—

      BeantwoordenVerwijderen
    8. wat een stel prachtige kaarten klasse hoor super team

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Wat heeft het DT team zijn (haar) best weer gedaan! Chapeau!
      xxx Margreet

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Wat een super kaarten zijn het weer, vanavond naar Daisy kijken 😊 Gr Babs

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Wat zijn ze leuk allemaal en zo verschillend , erg leuke bloghop

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Wat een geweldig leuke bloghop was dit weer en fantastisch mooie en leuke voorbeelden gezien. Wat zijn de dames weer creatief geweest! Groetjes Betha

      BeantwoordenVerwijderen
    13. Superleuke hop, de ene kaart nog mooier dan de andere. Gaaf thema, prachtige kleuren

      BeantwoordenVerwijderen
    14. Het is weer een super leuke bloghop geworden, ik heb ook weer genoten van alle mooie creaties en veel inspiratie opgedaan. Het nieuwe Bella Lula vel is ook weer zo leuk. Dank jullie wel weer voor al deze mooie creaties en de leuke inspiratie lieve Noor meisjes. Liefs Monica

      BeantwoordenVerwijderen
    15. Super leuk weer om er hoppen, zoveel leuks gezien, weer veel ideetjes opgedaan, gefeliciteerd voor het hele hop-team.

      BeantwoordenVerwijderen
    16. Leuk om al de mooie creaties te zien . Heb weer een boel inspiratie

      BeantwoordenVerwijderen
    17. Super mooie kaarten gezien! Proficiat aan iedereen.

      BeantwoordenVerwijderen