Pagina's

vrijdag 21 september 2018

Gecondoleerd

Hallo allemaal,

Condoleancekaarten, het zijn niet de leukste kaarten om te maken. Maar we hebben ze helaas allemaal wel eens nodig. Bij Bella Lulu hebben we nu een hele mooie condoleance stempel zodat je  ze zelf ook heel makkelijk kan maken. 

Voor mijn doen is het heel erg CAS (Clean As Simpel). Maar voor een condoleance kaart vind ik dat eigenlijk ook wel het mooiste. 



Ik heb eerst een dubbele kaart gemaakt van wit cardstock van 29 x 14,5 cm. Daarna heb ik een stuk zwart cardstock en een stuk glad wit cardstock gesneden.

Het witte gladde cardstock heb ik op kleur gebracht met grijs en verschillende kleuren blauw (van donker naar licht) PanPastel. Na het kleuren heb ik het kaartje gefixeerd zodat de panpastel niet meer afgeeft.

Daarna heb ik met zwarte versafine inkt de stempel op het gekleurde cardstock gestempeld. Ik heb hierbij de Tim Holtz stempelhulp gebruikt. Echt heel handig hoor zo'n stempelhulp. Als de stempel niet goed op het papier wordt afgedrukt, kun je opnieuw inkt op de stempel aanbrengen en weer afdrukken op het papier. Door de magneetjes blijft het papier vast liggen en stempel je precies op je stempelafdruk. 

3002/0102 Bella Lulu Clear Stamp Condoleance


Onderaan de kaart heb ik nog 2 Dutch Doobadoo Paper Art vlindertjes geplakt. Daarvoor heb ik ze eerst zwart gemaakt. Één vlindertje heb ik gewoon wit gelaten en op het gekleurde cardstock geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3002/0102 Bella Lulu Clear Stamp Condoleance   472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies  1707E Tim Holtz Stamp Platform



CF-PP28203 PanPastel Neutral Grey Shade 820.3    CF-PP28205 PanPastel Neutral Grey 820.5  CF-PP25603 PanPastel Phthalo Blue Shade 560.3  CF-PP25605 PanPastel Phthalo Blue 560.5  CF-PP25208 PanPastel Ultramarine Blue Tint 520.8  CF-PP25205 PanPastel Ultramarine Blue 520.5


  Spray400ml Fixative Spray  CF-S61030 Soft Art Sponge Angle Round

132015/7082 VersaFine Stempelkussen Onyx black

1 opmerking:

  1. Hele mooie kaart, voor een condeolancekaart moet er ook niet teveel poespas op staan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen