Pagina's

zaterdag 1 september 2018

Happy Birthday


Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik mijn kaart in zwart en wit uitgevoerd met een ietsie pietsie kleur.


Ik ben begonnen bij het plaatje en heb met de layerd guide lineaal van We R  mooie randjes gemaakt steeds wat groter.


Het plaatje is ingekleurd met Sennelier op schut aquarelpapier en ik heb bewust alleen het varkentje kleur gegeven.


De leuke banners zijn gemaakt met de populaire  We R word punch board letters.

661599 We R Memory Keepers Word Punch Board


De bloemen zijn gemaakt met de mooie foral flourishes van Noor! Design.


De blauwe kantrandmal die zo mooi  gedetaillerd is, heb ik als een soort gordijntje aan de bovenkant gebruikt.


Verder heb ik het kaartje rustig gehouden. Ik hoop voor wat inspiratie gezorgd te hebben en dan zie ik jullie heel graag volgende week weer.

6002/1114 Floral Flourishes Floral Delight

groet  


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

661599 We R Memory Keepers Word Punch Board 660083 We R Memory Keepers layer guides 6002/1142 Blauw Kantrand 6002/1114 Floral Flourishes Floral Delight

114981/1531 Schut Drawing Paper A4 890964 Comfort Craft  Knife 70938-1 Magnetische Snijmat met Liniaal

4 opmerkingen: