Pagina's

zondag 23 september 2018

Let it Snow

Hallo allemaal

Leuk dat jullie weer even komen kijken op het Noor&Zo blog. Vandaag een winters kaartje voor jullie.


Voor de basis heb ik het kaasplankje van Dutch Doobadoo gebruikt. 

470.713.167 Card Art Cheeseboard

 verschillende lagen cardstock gemat met als bovenste laag het design papier ''Let it Snow'' van Noor! Design.


De randen van het papier en cardstock bewerkt met gesso en de paper distresser. De tekst ''Let it Snow'' komt uit de ''Silent night''  collectie van Noor. Prachtig deze nieuwe lijn. En zeg nou zelf, kerst en winter mallen hebben we toch nooit genoeg? Ik ben dol op het maken van kerst/winter kaartjes.

6002/1143 Silent Night Let it snow

Voor de twee kerstbomen op het kaartje heb ik voor hetzelfde cardstock gekozen als de tweede laag. Zo komt de kleur weer mooi terug. Met witte gesso heb ik lekker gespetterd Let it snow!


Het stempeltje is van Sassy Cheryl's stamps (digi) en ingekleurd met alcohol markers en e accentjes met potloden. Met frantage embossing enamel heb ik de leuke witte en brons kleurige dotjes gemaakt.

6011/0516 Paper bloc Let it Snow

De Winter Wishes landschap mallen blijven leuk. Hier zie je hem achter het plaatje uitsteken. Onder aan het ribbelkarton zie je de Vintage Cirkle border rand van Noor! Design.


Verder de kaart aangekleed met kant, jute, houten sterretjes. Ook zie je nog kleine zwarte gesso spetters. Met de spetterkwast van Tim Holtz gaat dit heel gemakkelijk en krijg je mooie fijne spetters.

TDA47841 Tim Holtz Distress Splatter Brush

Hier en daar nog een klein glitter steentjes en in de strik 2 kleine kerstbelletjes.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn winterse kaart. Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende keer. 

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.167 Card Art Cheeseboard 6002/0584 One of a Kind Kerstset 6002/1143 Silent Night Let it snow 6002/0697 Winter Wishes landschap 6011/0516 Paper bloc Let it Snow 6002/0986 Vintage Border Cirkels 8089/0213 Ribbelkarton Fijn A5 6200/0052 Joy!Crafts GaatjesmakerFREG027 Stampendous Frantage  whiteTDA47841 Tim Holtz Distress Splatter Brush

1 opmerking: