Pagina's

zondag 9 september 2018

Merry Christmas

Hallo Allemaal,

Hoe ver zijn jullie met de kerst kaartjes? Door af en toe al lekker met kerstkaarten bezig te zijn is mijn voorraad alweer aardig gegroeid. Vandaag laat ik jullie deze Label kaart zien. 


Voor deze label kaart heb ik de Shape Art label 5 mal van Dutch Doobadoo gebruikt met hierop het mooie Holly Jolly design papier van Noor! Design.

6011/0571 Paper bloc Holly Jolly

Mooie zachte kleurtjes en verschillende kerst designs. Het stempeltje is een digitaal stempeltje van Mo Manning en deze heb ik ingekleurd met Alcohol Markers. Hiervoor gebruik ik graag het Perfect Colouring papier uit de webshop.


Boven op het ribbelkarton zie je de Winter wishes Sterrencirkel. Echt een topper in mijn winter/kerst mallen collectie. Welke is bij jullie favoriet?

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel

Achter deze cirkel heb ik nog twee dennenbomen verstopt. Ook dit papier komt uit hetzelfde blokje. Zo creëer je makkelijk een geheel.


Onderaan de kaart zie je nog een prachtige mal van Noor! ik heb hem op maat gesneden zodat hij op het cardstock past. Is het geen Beauty? Handig want zo heb je gelijk een leuke tekst op je kaart.

07010 papier - Perfect Colouring Paper A4

In de webshop van Noor&Zo staan vele kleurtjes Cardstock van  Florence. Voor elk design papier wel een bijpassende kleur. Wil je het nog makkelijker vinden?  Dan is de kleuren waaier echt een aanrader. 

2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier

Ik ga nog even door met de kerstkaartjes. Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.157 Shape Art Label 5 6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel6002/0938 Winter Wishes Border  Merry Christmas 6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees 6011/0571 Paper bloc Holly Jolly 2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier 661N Nuvo crystal drops neptune turquoise8089/0213 Ribbelkarton Fijn A5 07010 papier - Perfect Colouring Paper A4

1 opmerking:

  1. Prachtige kerstkaart, ben ook al druk bezig en heb dan ook al een aardig voorraadje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen