Pagina's

dinsdag 4 september 2018

Veel geluk samen!

Hallo Allemaal,

Wat leuk dat Blub een Metgezellin heeft gevonden en ze leefden nog lang en gelukkig. 


Ik gebruik schutpapier voor de achtergrond en bewerk deze met oxide inkt en een blendertool.
Met water maak ik druppels over de inkt. Dit dep ik weg met keukenrol.
Met witte inkt ga ik met een blendertool over een Mask Art van Dutch Doobadoo.
Zo krijg je de lichte bolletjes.


Met Versamark en embossingpoeder stempel ik de leuke tekst 'Veel Geluk' en verhit dit met de heattool.
De tekst 'samen' komt uit de stempelset 'Handlettering' van Bella Lulu.


De visjes heb ik beïnkt met Distress Oxide. Ik geef wat accenten met een witte pen. 
De hartjes heb ik gemaakt met de lippen van Blub. Met transparante Nuvo drops, geef ik glans aan de hartjes.
Het visje in spiegelbeeld, heb ik gemaakt door Blub op de kop te draaien. Daarbij heb ik alleen het bovenste vinnetje in spiegelbeeld gestanst.
Dit doe je door het gestanst deel uit de mal te halen en omgedraaid bovenop de stans leggen. Dit doe ik dan embossen. 

Tip, zet het vast met een klein stukje tape zodat het niet verschuift. 

Het zeewier heb ik beïnkt met Distress inkt.
Het zand heb ik met een snijmes gesneden en beïnkt met Distress oxide.

Met Nuvo drops geef ik nog wat accenten.

Je mag nu door hoppen naar

Jolanda

6002/1147 Mon Ami Goudvis Blub

470.715.017 Mask Art A5 Bubbles

3002/0101 Bella Lulu Clear Stamp Handlettering

6002/0654 Under the Sea Koraal

677N Nuvo crystal drops morning dew

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: