Pagina's

vrijdag 19 oktober 2018

Dropping you a Line

Hallo allemaal,

 Bij Dutch Doobadoo is een hele leuke mal uitgekomen, de Card Art Scheeps Stuurwiel. Die is echt superleuk voor maritieme kaarten of voor bijvoorbeeld een vakantiealbum. Ik heb hem gebruikt voor dit vissers kaartje.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Flag. 

470.713.156 Shape Art Flag

Deze heb ik overgenomen uit Florence Cardstock Lion, wit cardstock en designpapier Sailing Home.


Achter de stempel heb ik de Card Art Scheeps Stuurwiel geplakt. .


470.713.687 Card Art Steering Wheel Ship

Ik heb om elke punt touw gebonden en op het uiteinde nog een parel. Die heb ik gemaakt met de Nuvo Crystal Drops Walnut


De stempel is van Penny Black Mo Manning en heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychromos Potloden. Wil je ook leren hoe je met deze superfijne potloden kunt kleuren?  Op 10 november a.s. kun je bij Corry Dank aanschuiven voor een workshop Faber Castell Polychromos. Je kunt de workshop HIER vinden. Maar wees snel, want er zijn nog maar een paar plekjes vrij!

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

De stempel heb ik gemat op Florence Cardstock Glacier en Lion. Linksonder zie je nog een visnet met dolfijntje. Het visnet heb ik uit Cardstock Bear gestanst. Het dolfijntje heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt Vintage Photo. Boven de stempel zie je nog een stukje van de blauwe Kantrand Cirkel. Die heb ik gestanst uit Clay. 

6002/0792 Blauw hoek

Linksboven heb ik achter het designpapier nog een hoekrandmal geplakt achter het stuk designpapier. De ge-emboste gedeeltes heb ik op kleur gebracht met distress inkt Vintage Photo.


En bij dit vissers kaartje mogen natuurlijk de zeehondjes niet ontbreken. Ik heb ze uit Florence Cardstock Glacier gestanst en de ge-emboste gedeeltes gekleurd met distress inkt Vintage Photo.

Ik hoop dat ik jullie een klein beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.156 Shape Art Flag  470.713.687 Card Art Steering Wheel Ship  

6011/0569 Paper bloc Sailing Home   684N Nuvo crystal drops walnut
Zaterdag 10 november - Workshop Faber Castell Polychromos deel 3  FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks


6002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel  6002/0792 Blauw hoek

2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier  2928-046 Florence cardstock glacier


2928-065 Florence cardstock clay  2928-089 Florence cardstock lion

2928-094 Florence cardstock bear  Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo

6200/0222 Joy!Crafts blending tool

1 opmerking: