Pagina's

vrijdag 12 oktober 2018

Hello Autumn,

Hallo allemaal,

Eigenlijk is het nu herfst, maar het lijkt wel voorjaar. Wat een heerlijk weer is het toch. Maar omdat er zulke gave herfstmallen zijn uitgekomen, heb ik toch maar een herfstkaart gemaakt. Om jullie alvast in de stemming te brengen als de echte herfst komt hihi.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Autumn gebruikt. Die heb ik overgenomen uit Florence Cardstock Hazelnut. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het prachtige Noor! Design papier Beautifall.

470.713.688 Card Art Autumn

Aan beide zijdes heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Paddestoelen geplakt. Die heb ik overgenomen uit wit cardstock. En daarna de binnenmaten uit Florence Cardstock Fox en Raffia en de bovenkant uit het designpapier.

470.713.691 Card Art Mushrooms

Onderaan de kaart heb ik de pompoenenrandmal geplakt. Die heb ik eerst gestanst uit Florence cardstock Parchment. Daarna op het Florence Cardstock Fox geplakt en rondom uitgeknipt.


En hoe gaaf zijn toch de knipvellen van Bella Lulu. Het vosje die ik voor deze kaart heb gebruikt, komt uit het knipvel Beautifall. 

3000/0016 Bella Lulu Knipvel Beautyfall

Op de paddestoel heb ik de stans Hello Autumn geplakt. Ik vind hem zo mooi en fijntjes. Echt heel gaaf. Natuurlijk kun je de mal ook voor andere kaarten gebruiken dan alleen voor de herfst. De blaadjes die bij deze mal zitten, heb nog weer uit Cardstock Fox gestanst en op de blaadjes geplakt. 

6002/1045 Autumn Hello Autumn


Het leuke vosje komt uit de One of a Kind set Herfst. Die heb ik, hoe kan het anders hihi, ook uit cardstock Fox gestanst. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten. Het ge-emboste gedeelte heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo.

Bovenaan zie je nog 2 eikeltjes. Die komen uit de mallenset met de herfstboom en heb ik uit cardstock Hazelnut gestanst.

Voor het uitzoeken van de kleuren cardstock bij het designpapier gebruik ik de Florence kleurenwaaier. Ik kan niet meer zonder en ligt gewoon bij mijn basis freubelspullen. 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag, lekker genieten van het mooie weer en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.688 Card Art Autumn   470.713.691 Card Art Mushrooms    870.001.001 Dutch Doobadoo Lijmpen 28 ml.

6011/0567 Paper bloc Beautifall  3000/0016 Bella Lulu Knipvel Beautyfall 

6002/1045 Autumn Hello Autumn  6002/0636 One of a Kind Herfst set   6002/0966 Autumn  Herfst boom

6002/1027 Autumn Rand Pumpkin  2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier  

2928-001 Florence cardstock parchment  2928-002 Florence cardstock raffia  


2928-091 Florence cardstock fox  2928-093 Florence cardstock hazelnut

Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo  6200/0222 Joy!Crafts blending tool





Geen opmerkingen:

Een reactie posten