Pagina's

vrijdag 5 oktober 2018

Kopje Thee?

Hallo allemaal,

Wat verschijnen er toch telkens mooi knipvellen van Bella Lulu. Zo ook deze, de Afternoon Tea. En dit knipvel past weer heel mooi bij het designpapier Tea Party. Ik heb er dit kaartje mee gemaakt.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Bottle gebruikt. Wat een leuk model is dit weer zeg! Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit kraft papier. Daarna heb ik de binnenmaat overgenomen uit designpapier.


470.713.686 Card Art Bottle

De randjes heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo.


In het midden heb ik een blauwe mal geplakt die ik uit kraft papier heb gestanst. In het midden van de mal heb ik een plaatje uit het knipvel geplakt. wat een schatje toch he. De mal heb ik op het plaatje gelegd en de binnenkant lichtjes overgenomen met een potlood en dit uitgeknipt. De potloodlijn gum je daarna zo weer uit. En om de eventuele potloodlijnen helemaal te verdoezelen, heb ik de rand ook iets bruin gemaakt met de distress inkt Vintage Photo.

3000/0021 Bella Lulu Knipvel Afternoon Tea

Bij een theekaart mogen de theekopjes natuurlijk niet ontbreken. Ik heb ze uit het designpapier gestanst. Precies uit een hoek met bloemen. Zo lijkt het net alsof je kopjes met bloemmotief hebt. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes bruin gemaakt met Vintage Photo. Naast de kopjes zie je de schoteltjes. Ook deze komen uit het designpapier. Achter de kopjes heb ik het takje Heart Leaves geplakt.

6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot

De tekst komt ook uit het knipvel en heb ik gemat op het designpapier. En natuurlijk mag ook de leuke klimop niet ontbreken. 


Achter de bovenrand van het designpapier heb ik de blauwe randmal ovaal geplakt. Een prachtige mal die daar ook nog eens precies op past Ik heb deze uit designpapier gestanst. 

6002/0562 Blauw Randmal ovaal

En tot slot mogen de bloemen uiteraard niet ontbreken. Ik heb hiervoor de Floral Flourishes Chrysanten mal gebruikt. Op het designpapier heb ik nog wat parels gemaakt met de Nuvo Crystal Drops Walnut.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3000/0021 Bella Lulu Knipvel Afternoon TeaS-VTP-PAD6 Papierblok Tea Party 6x6"

470.713.686 Card Art Bottle  6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot  6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand

6002/1026 Autumn Klimop     6002/0562 Blauw Randmal ovaal   6002/0972 Floral Flourishes Chrysant    

Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo   6200/0222 Joy!Crafts blending tool  

684N Nuvo crystal drops walnut  6002/0940 Heart Leaves

1 opmerking:

  1. Geweldig leuk! Super hoe je de bottle van DDD met deze lijn hebt gecombineerd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen