Pagina's

zaterdag 10 november 2018

This is

Hallo Allemaal,

Ik ben weer eens lekker met een beetje mixed media aan de slag gegaan.


Voor deze kaart heb ik de nieuwe border met swirls  en ronde blauwe  mal met swirls  gebruikt.


ik heb de mallen allemaal 2 x  gestanst en heel precies op elkaar geplakt waardoor ze net wat dikker worden, daarna op chipboard geplakt en met gesso bewerkt.



Daarna heb ik met verschillende kleuren en lagen amsterdam acrylverf het geheel kleur gegeven en als finisching touch een beetje zilverkleurige wax op de mallen.


Aan de zijkant heb ik met een mask van Jilliez nog een klein beetje structuur met structuurpasta gemaakt voordat ik er met gesso overheen ging.


Het schattige kleine stansje "This is" vind ik geweldig.  


De mooie diep paarse bloem is gemaakt met de floral flourishes van foam en bewerkt met paarse inkt van memento. Verder deze keer ook wat gekochte bloemen gebruikt.


De swirls die los bij de mal zitten heb ik in mijn  bloementoef gebruikt en natuurlijk ook dat schattige klimopstansje.


Verder is er een stukje kant over de kaart gelegd en daarna de toef bevestigd.

6002/1198 Blauw Frame Swirls



Nog even het hele kaartje en dan hoop ik jullie een beetje geïnspireerd te hebben. Graag weer tot volgende week.

groet,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1197 Blauw Border met swirls 6002/1198 Blauw Frame Swirls 474.300.004 Dutch Doobadoo Chipboard 870.002.010 Gesso Wit 250 ml 870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml 2018/0005 Jilliez Mask Stencil IC-AL-W-SILV ER Imagination Crafts Alchemy Wax - Silver 6002/1148 Stans SCR@P This is Kit


6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers 6002/1026 Autumn Klimop

4 opmerkingen:

  1. Prachtige en mix media is ook op een kaart geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Betha
      Wat ben je toch een trouwe bezoekster van ons blog

      Verwijderen
  2. Supermooie mixed media kaart, Corry!
    Groetjes van je KreaDoe busmaatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen