Pagina's

maandag 31 december 2018

Bella Lulu Bloghop - Ster Album

Dag allemaal,

We hebben weer een te gekke Bellalicious kit voor jullie gemaakt. Deze keer van een gaaf ster album wat je zelf kunt maken.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 

Daisy

Corry

Monique Heinen

Thera

Miranda


Wat moet je doen?
  • Ga 31 december 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de Ster albums die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!


14 opmerkingen:

  1. Wat kan ik niet wachten tot mijn pakket hier is, mijn handen jeuken 😗😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk album. Ik heb hem zelf ook al gemaakt voor een collega die afscheid neemt. Je kunt er zoveel mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk album. Zou hem graag eens maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de ster album geweldig en heb weer genoeg inspiratie op gedaan om mijn ster af temaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie albums gezien. Wens jullie allemaal fijne jaarwisseling! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben langs alle mooie albums langs gehopt, wat een prachtige albums zijn er door het team gemaakt, petje af hoor....

    voor allen een fijne en mooie jaarwisseling en en mooi creatief 2019 Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. even langs gehopt, wat een mooie creaties. Ik ga er in mijn vakantie aan beginnen. Ik ga er eentje maken voor de 60e verjaardag van een vriendin. Benieuwd wat ze er van gaat vinden......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. even gehopt! Wat een creativiteit! Heerlijk team hebben jullie. Fijne jaarwisseling voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er heel leuk uit om het nieuwe jaar mee te starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames wat hebben jullie er allemaal weer wat moois van gemaakt. Wat een super mooie hop.
    Voor iedereen die ik vergeten ben fijne jaarwisseling. Veel geluk. Goeds en g gezondheid maar vooral een zeer creatief 2019

    BeantwoordenVerwijderen
  11. was een leuke blog hop ,het waren hele leuke ster albums

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dames wat een geweldige creatieve bloghop is het weer deze keer. Het zelfde model maar elk weer zo anders, petje af. Het lijkt mij ook super gaaf om deze te maken.

    Hierij wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het Nieuwe jaar. Dat er maar vele mooie creatieve dingen gemaakt mogen worden.

    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig team zijn jullie toch, vriendelijk getalenteerd en super tof. Wat is het dan voor ons toch moeilijk om iets zelf te verzinnen als er zulke mooie voorbeelden voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen