Pagina's

donderdag 27 december 2018

Have a Nice Day


Hallo allemaal,

Vandaag een heel klein kaartje van 7x7 cm met een kleine twist.  Eigenlijk bestaat deze kaart uit 4 kaartjes die aan elkaar zijn geplakt.


Dit is de voorkant. Hiervoor heb ik groen cardstock gebruikt en met het Noor! Design Papier uit het Vintage Soul set (6011/0568).



Het plaatje is van een Bella Lulu knipvel (3000/0006) die perfect bij het design papier past.


Als je de kaart openmaakt krijg je automatisch de vier kaartjes te zien


Ieder deel bestaat uit twee zijkantjes en een bodem die naar binnenklapt zodra je de kaart weer dicht doet.


Met de nieuwe Jilliez metallic brushmarkers pastel (2018/1010) heb ik mijn eerste babystapjes op de weg van brushletteren gezet. 


Vond het best nog wel lastig, maar oefening baart kunst zeggen ze dan toch?! Dit is mijn eerste brushletter poging. De metallic glans is niet goed op de foto te zien, maar is er in het echt wel.


 Met de kleinste zwarte Art liner van Jilliez heb ik de letters hier en daar een accentje gegeven. Met diezelfde Artliners zwart (2018/1008) heb ik langs iedere pagina een randje gedoodeld.


De randstans die ook op verschillende plekken in de kaart terug komt is de Pearl Ribbon van Noor Design (6002/1177). 


Op vier plekken zijn ook kleine tags verwerkt die uit de Noor Design labels & Tags set komen (6002/1175)


Zo ziet de kaart er uit als hij dicht is. Al met al een leuk klein projectje om te maken en om cadeau te geven.


Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

















2 opmerkingen: