Pagina's

vrijdag 18 januari 2019

Animal Kingdom

Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo al gezien? Wat is hij toch weer leuk hè! Ik ben ermee aan de slag gegaan, en heb dit dierenkaartje gemaakt. Voor de basis heb ik de toffe Card Art Ticket gebruikt. Het leuke van deze mal is, dat de rand van beide zijdes anders is. 


 Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. Ik laat de mal nog op het papier liggen en ga met een rilpen over de rillijn. Zo heb ik gelijk op de juiste plek de rillijn en hoef ik hem niet eerst te tekenen.

Dutch Card Art Ticket
470.713.700
470.713.700 Card Art Ticket

Het designpapier is van Noor! Design At the Zoo. Wat een prachtige kleuren heeft dit designpapier!


Bij het designpapier At the Zoo past ook precies de Labelvellen At the Zoo. Hierin vind je teksten in diverse labels, maar ook plaatjes. Op de linkerzijde van de kaart heb ik een tekstlabel uit deze labelvellen geplakt. De cirkels waar ik de tekstlabel heb opgeplakt, komen uit de Blauwe Kantrand Cirkel. Bovenaan heb ik nog een stukje van de Pearl Ribbon mal geplakt.  

Noor! Labelvellen At the Zoo
6011/0413
6011/0413 Noor! Labelvellen At the zoo

En op een Zoo kaart mag natuurlijk de verrekijker niet ontbreken. 


Het plaatje komt uit de labelvellen At the Zoo. Op het plaatje heb ik de Autumn mal Hello Autumn geplakt. Zoals je ziet, kun je deze ook voor andere kaarten dan herfstkaarten gebruiken.

Achter het plaatje heb ik nog een stukje ribbelkarton geplakt. En natuurlijk mag de jeep ook niet ontbreken.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.700 Card Art Ticket  6011/0595 Paper bloc At the zoo  

6011/0413 Noor! Labelvellen At the zoo  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel  

6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker  6002/1177 Noor! Design Stans Pearl Ribbon  6002/1045 Autumn Hello Autumn   6002/0637 Snij-embosstencil Jeep & camera


2 opmerkingen: