Pagina's

donderdag 31 januari 2019

Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje voor jullie. Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Cloud gebruikt die vanaf vandaag in de winkel ligt.


Ik heb van de shape art een dubbele kaart gemaakt. Het witte cardstock heb ik eerst dubbelgevouwen (met de goede kanten op elkaar). Daarna heb ik de mal op het papier gelegd met de  rechte kant tegen de vouwlijn en de grootste maat overgenomen. Daarna heb ik dit uitgeknipt (beide kanten gelijk). Omdat ik de onderkant toch wat te groot vond, heb ik er 2 rillijnen in gemaakt. 

Dutch Shape Art Cloud
470.713.172
470.713.172 Shape Art

De binnenmaten heb ik overgenomen uit Noor! Design paper blok Endless Love. Deze heb ik op kraft papier geplakt die ik uit een maatje groter heb geknipt.


Voor de onderkant heb ik de binnenmaten overgenomen uit kraft en designpapier. Daarna heb ik ze in 3 stukken gesneden. Op de voorste flap heb ik de gave Gouden Border Birthday van Noor! Design geplakt. De plakstrook heb ik omgevouwen en achter het designpapier geplakt. Zo blijft hij dus staan.

Gouden Border Birthday
6002/1174
6002/1174 Gouden Border Birthday

Een bloemetje mag natuurlijk niet ontbreken. De Floral Flourishes Chrysant blijft toch één van mijn favoriete bloemenmallen. 


Tegen de bovenkant heb ik een aantal stukjes uit designpapier gesneden en gemat op wit cardstock. Hierbovenop heb de blauwe Kantrand Cirkel geplakt (gestanst uit Florence cardstock Ocean). Ook deze heb ik gemat op wit cardstock. Ik heb de mal overgenomen op wit cardstock en uitgeknipt. Hierop heb ik een Magnolia stempel geplakt die ik heb ingekleurd met Faber Castell Polychromos. 

En ja.... hoe gaaf is de Dahlia bloem. Ik vind juist de manier hoe je deze bloem opbouwt zo tof. Je kunt hem net zo "vol" maken als je zelf wilt. Ik stans de mal zelf 4 x uit. Daarna vouw je de mal naar binnen en plak je de steeltjes op het rondje dat ook bij deze mal hoort. De grotere komt als laatste in de binnenkant van de bloem.


Dan nog even een foto vanaf bovenaf genomen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.172 Shape Art  6011/0605 Paper bloc Endless Love    6002/1174 Gouden Border Birthday


6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel   6002/0972 Floral Flourishes Chrysant    6002/1235 Summer Lovin Dahlia

FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks    2928-045 Florence cardstock ocean


3 opmerkingen: