Pagina's

zaterdag 26 januari 2019

Word maar snel Beter

Hallo allemaal,

Een beterschapskaartje  kan zoveel betekenen voor iemand. Nu er zulke leuke stempels zijn is het 3 keer zo leuk om ze te maken en een super opsteker voor de ontvanger.


Voor dit kaartje heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt waar je heel veel op kwijt kan. 

470.713.170 Shape Art  XL

Het designpapier is van het bloc Sailing home van Noor! Design.


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met de Jilliez aqua brushmarkers  en gedoedeld met een fineliner ook van Jilliez.


Achter het plaatje zit wat verbandgaas en de mooie blauwe kantmal.

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

De labeltjes zijn altijd leuk op je kaart je kan ze ergens tussen steken of wat prominenter op je kaart gebruiken.


En wat zijn de tekstjes  van de little happiness serie toch leuk.


Wat echte pleisters hier en daar en ik vind het een superleuk kaartje geworden. 

COMBIDEAL Jilliez Aqua Brushmarkers

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren hiermee. Bedankt voor het bezoek en graag tot volgende week.

groet 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.170 Shape Art  XL COMBIDEAL Jilliez Aqua Brushmarkers
2018/1008 Jilliez Artliners set zwart 6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel


6011/0569 Paper bloc Sailing Home  6410/0473 Stempel Gossimijne! 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags 

5 opmerkingen:

  1. Wat een super lieve kaart. Knapt een zieke snel van op denk ik! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie kaart ..... welk knipvel is dat plaatje van het kindje met de pleisters?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een digistempel en ingekleurd door mijzelf met de jilliez brushmarkers daar is geen knipvel van

      Verwijderen
    2. Super mooi, ik vind dat super moeilijk iets inkleuren met brushmarkers en dat effect te krijgen lukt me nooit

      Verwijderen