Pagina's

dinsdag 26 februari 2019

Boodschappenlijstje Facebook Live

Lieve allemaal

Het is zover, maandag 4 maart om 20.30 uur mag ik weer een live verzorgen op de Noor & zo Facebookgroep.  Dit keer gaan we met elkaar een dubbele schuifkaart maken. Zie ook het korte filmpje hieronder.



 Als je deze kaart ook graag wilt maken, kun je aan het eind van dit bericht het boodschappenlijstje vinden. Hopelijk doen jullie allemaal mee. 


Boodschappenlijstje:

Jilliez Card creator Ellisabeth 2018/0017

** klik {HIER} om de stempel te bestellen **



Cardstock A: 4 keer 7,4 x 11
Cardstock B: 5 keer 10 x 10
Designpapier A: 2 keer 6,8 x 10,5
                2 keer 10,5 x 6,8

Designpapier B: 2 keer 9,5 x 9,5
Zacht plastic: 2 keer 7,5 x 16 (bv van een zip zakje of een boodschappentas

Verder heb je nodig:       
Dubbelzijdig tape 0,5 cm, foamtape 0,5 cm

Basismaterialen zoals:    
Lijm, schaar, mes, lineaal, snijmat, papierdistresser, Spullen om je project mee te pimpen (bloemetjes, stansjes, plaatjes, platte versiering voor de uitschuifgedeeltes (bv banners, plaatjes of stepels



Zorg dus dat je op 4 maart om 20.30 uur alle materialen klaar hebt liggen. Dan gaan we er weer iets leuks van maken!

Tot 4 maart!

Liefs,

Thera

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk, ga proberen te kijken. Gelijk maken lukt mij nooit 's-avonds. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik weer bijna opgeknapt ben van hevige hoestbui, ga ik as maandag weer mee kijken. Lijk mij leuk. eens kijken of het ook lukt om te maken. Bij jouw ziet het er leuk uit.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen