Pagina's

zaterdag 2 maart 2019

Carnaval

Hallo Allemaal,

We zitten midden in het Carnaval hier in het zuiden, en ook de 52 weken uitdaging week 10 heeft carnaval als uitdaging. Zelf vier ik geen Carnaval maar vond het wel kei leuk om hier een kaartje voor te maken.


De basis is zwart Card stock met papier met een houtnerf deze zit in diverse designpapier van Noor! Design.


Het masker heb ik nagetekend van een plaatje van een venetiaans carnavalmasker en dit heb ik met een embossingfolder structuur gegeven en dan met goudkleurig wax er voorzichtig met mijn vingertoppen kleur opgebracht.


De oogkassen zijn bewerkt met nuvo pure sheen glitter en rondom het masker heb ik een parellint geplakt.


Een paar veertjes en wat leuke takjes in bruin gestanst en een ditmaal gekocht bloem maken dit carnavalskaartje af. 

6002/1026 Autumn Klimop       6002/1045 Autumn Hello Autumn


Voor degene die nog Carnaval gaan vieren, die  wens ik een heel gezellig feest toe.



En graag zie ik jullie volgende week weer op deze plek terug.

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

AAMW - 64023 Finnabair Art Alchemy Metallique Wax Bronze Age 2928-096 Florence cardstock black  706N Tonic Studios Nuvo pure sheen glitter charcoal


6002/1026 Autumn Klimop       6002/1045 Autumn Hello Autumn    

3 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk. En veel plezier he met de c a rnaval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig deze kaart! Ik heb ook niets met carnaval maar vind dit masker wel heel leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gemaakt. Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen