Pagina's

vrijdag 22 maart 2019

Hoteldebotel

Hallo allemaal,

Je kan helemaal hoteldebotel op je partner zijn, maar ik ben helemaal hoteldebotel op mijn 2 poezenkinderen en zo kan je op verschillende manieren hoteldebotel zijn.

Voor dit kaartje heb ik gekozen voor het mooie dessinpapier Endless Love en het bijpassende Bella Lulu knipvel.  Als basis heb ik 2 Dutch DooBaDoo mallen gebruikt. De Dutch Shap Art Tag AL A5 en de Dutch Shape Art Tag Heart. Van het hart heb ik de 2 kleinste maten uitgeknipt.


De basis van de tag heb ik uit Florence carsdstock in de kleur clay geknipt en van het hart uit de kleur bear. Voor het uitzoeken van de kleuren bijpassend bij het dessinpapier heb ik de handige kleurenwaaier gebruikt van Florence Cardstock, zo kan je ook online de juiste kleuren cardstock bestellen. 

Klik hier als je deze handige kleurenwaaier wilt bestellen.
Met de Tagpons Sculpted van Vaessen Creatief heb ik 2 tags uit gestanst en door het oogje een strikje gemaakt met Bakerstwine. De leuke tekst komt ook van het knipvel van Bella Lulu. 


En uiteraard lekker veel bloemen en takjes op mijn kaart. Ik hou er gewoon van. De witte takjes heb ik een beetje beïnkt met de Vintage Photo.


In de hartjes van de bloemetjes en op de ruggetjes van de vlinders heb ik met de Nuvo Chrystal Drops Simply White pareltjes gemaakt. 

Klik hier om de Nuvo Drops Simply White te bestellen.
Ik hoop dat ik je ook met dit kaartje heb mogen inspireren.


liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)









  






 









4 opmerkingen: