Pagina's

donderdag 28 maart 2019

Think Pink

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met het leuke knipvel Think Pink van Bella Lulu. Ik heb het plaatje van de Apalca gekozen, ik vind dit zulke schattige en grappige beestjes.  Erbij heb ik het mooie designpapier Love Letters van Noor! Design gebruikt. Er is ook een combideal van dit leuke knipvel en mooie dessinpapier.



Voor de basis van deze kaart heb ik de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Frame gebruikt. Ik heb deze uit zwart cardstock geknipt. Tussen het cardstock en het dessinpapier zit de mooie border Sophi van NoorDesign en uiteraard heb ik hier ook het bijpassende frame gebruikt.


Op de tags heb ik twee leuke teksten van het knipvel geplakt, de tags komen uit de stansen set Labels & Tags van Noor! Design.  Alle randen van het cardstock en dessinpapier heb ik dit keer alleen bewerkt met de paperdistresser. Het plaatje en de uitgeknipte teksten heb ik daarna nog beïnkt met  Hickory Smoke van Distress Ink.


En uiteraard zitten er weer bloemen op mijn kaartje. Dit keer heb ik de Chrysant gebruikt. 


Een kaart zonder bloemen is gewoon geen Monica kaartje zeg ik altijd.



Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze kaart en het leuke knipvel Think Pink van Bella Lulu.


liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
























3 opmerkingen: