Pagina's

vrijdag 15 maart 2019

Vintage Tea Party

Hallo allemaal,

Vandaag van mij een kaartje met het mooie scrappapier Vintage Teatime. Ik ben gek op alles met High Tea en als het in vintage is, is het nog beter. 



Als basis het ik van Dutch DooBaDoo de Dutch Shape Art Cord A5 genomen en deze uit gebroken wit cardstock geknipt. Ik heb hier een foldcard van gemaakt. Dit heb ik gedaan door hem tegen elkaar aan 2 keer uit te tekenen en dan in zijn geheel uit te knippen en in het midden een vouwlijn te maken. 



Op de voorkant van mijn kaartje zie je onder andere de mooie Dahlia van Noor! Design. Dit is één van mijn lievelings bloemen. Onder de Dahlia heb ik een toefje tilantia geplakt en het takje van de Branch Leaves, dit is een al wat eerder Noortje, maar echt een favoriet van mij.


Aan de linker binnenkant van de heb ik ook de Dahlia weer gebruikt op en toefje tilantia en de Branch Leaves. Verder heb ik deze kant leeg gelaten, omdat het papier al prachtig van zichzelf is. 


Aan de rechterkant heb ik een aantal stansjes uit de Afternoon Tea serie van Noor! Design gebruikt en de mooie Pearlribbon. De text is van een stans met 3 leuke engelse teksten uit de Vintage Teaparty van Sara Davies, deze zat bij een cardkit van Noor & Zo. 


De roos op de rechterkant en de bloemen in het bloempotje op het tafeltje aan de linkerkant heb ik bewerkt met Crackle Accents van Ranger.


Langs al het papier heb ik de paperdistresser gehaald en daarna beïnkt met Vintage Photo van Distress Ink en ook het embossing gedeelte van een aantal stansje heb ik met deze inkt bewerkt.


Ik wil met dit kaartje laten zien dat scrappapier ook heel leuk is om te gebruiken op je kaarten en dat de wat eerdere Noortjes nog steeds even leuk zijn om te combineren met de nieuwe Noortjes. Hopelijk heb ik je met dit kaartje geïnspireerd om ook je oudere Noortjes weer eens onder het stof vandaan te halen.

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


















1 opmerking: