Pagina's

dinsdag 23 april 2019

Age is Irrelephant


Hallo allemaal,

Inmiddels zijn de paasdagen weer voorbij en dus ook het thema Pasen in mijn knutselwerkjes. Vandaag wil ik deze lieve roze creatie met jullie delen.


De basis van dit kaartje is een leuke mal van Dutch Doobadoo. Met het Bride & Groom design papier heb ik de aankleding van het kaartjes gemaakt. 

6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren

De roze en grijze kleuren uit dit design papier passen mooi bij het Bella Lulu knipvel met de schattige olifantjes.


Een van de olifantjes heb ik uitgeknipt en een plekje gegeven in de blauwe mal die ik uit wit cardstock heb gestanst. De tekst op de banner komt ook uit het knipvel. In de hoekjes van de mal heb ik aan beide kanten nog een klein bloementoefje gemaakt en natuurlijk de finishing touch met de Nuvo Paerl Drops.

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

Ik wens jullie nog een mooie dag !

Groetjes,


3000/0011 Bella Lulu Knipvel Prima Ballerina6011/0608 Paper Bride & Groom6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel758N Tonic Studios Nuvo glitter drops 30ml white blizzard6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren


2 opmerkingen: