Pagina's

donderdag 4 april 2019

Facebook Live - Card Art Doosje

Afgelopen dinsdag heb ik een Facebook live gegeven in de Noor & Zo groep. Ik heb doosje gemaakt met de gave Dutch Doobadoo Box Art Mal. Door op onderstaand YouTube logo te klikken kun je de live op je gemak bekijken.

Afbeeldingsresultaat voor youtube


Ik heb onderstaand Box Art model gegbruikt.

boxart Window

vintage babygirl
Het schattige olifantje is van het nieuwste knipvel van Bella Lulu 'Pocket Love' (3000/0031). Ik was op slag verliefd. achter de olifant heb ik de sierlijke ovaal stansmal van Noor Design gebruikt (6002/0939) 
pocket love
Links boven in de hoek heb ik een bloementoef gemaakt met bloemen uit eigen voorraad.

ovaal sierlijk

 Als blaadje heb ik onder andere gebruik gemaakt van de Vintage Flourishes varen (6003/0083) en de leuke nieuwe branches (6003/0091).


     Tussen de bloemen in heb ik een van mijn favoriete stansen verwerkt 'Garden leaves' (6002/0939).

varen

Achter het venster van het doosje heb ik Transparent sheet /mica van Joy crafts geplakt (8002/0100) zodat je het doosje ook kunt vullen met kleinere dingen.

branch leaves
 De bloemen heb ik gemaakt van de roll up rose (6002/0473), Chrysant (6002/0972)  rib flowers (6002/1082) en hydrangea (6003/0023)


Ik heb de volgende Noor! Design Floral Flourish stansen gebruikt.

roll up rose
rib flower

chrysant



Bovenaan heb ik een verrassende stansmal gebruikt om daar een randstans van te maken. Ik heb de blauwe vierkant met vlinders (6002/0630) uit elkaar geknipt tot ik alleen deze rand overhield. De vlinders (6003/0033) passen hier weer precies op.

vierkant met vlinders

vlinders

Nog een keer het hele doosje.


Tot de volgende keer,

Mica
creatieve groetjes,









3 opmerkingen:

  1. Wauw Thera!! Wat een supergaaf en vrolijk doosje heb je ervan weten te maken!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden en wat een gaaf doosje is dit!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen