Pagina's

woensdag 3 april 2019

Happy Easter

Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien met een leuke digi van Bella Lulu!


De digi heb ik ingekleurd met copics.


Voor deze kaart heb ik de mooie grasrand gebruikt..

https://www.noorenzo.com/a-55254817/gouden-mallen/6002-1178-noor-design-grasrand/   https://www.noorenzo.com/a-55254952/blauwe-mallen/6002-1278-blauw-happy-easter/

De tekst en de eitjes heb ik gestanst uit deze mooie mal, die heel veelzijdig  is! Dan nog een keertje mijn kaartje.


En dan is dit tevens mijn laatste kaart als gastdesigner bij Noor & Zo. Ik heb met heel veel plezier de afgelopen maand kaartjes voor Noor & Zogemaakt, en heb veel geleerd van de Noor meisjes! Waarvoor ik ze hartelijk wil bedanken! Het zijn stuk voor stuk schatten!

https://www.noorenzo.com/a-46517204/one-of-a-kind/6002-0700-one-of-a-kind-lente/

Ook wil ik Jolanda heel hartelijk bedanken voor het vertrouwen in mij en dat ik dit heb mogen doen! Zeker blijf ik gezellig naar Waspik gaan om de workshops te volgen, en gezellig te shoppen. En wat een superwinkel! Ik kan het jullie allemaal aanraden!

Nu ga ik stoppen met dit berichtje en wil ik graag de volgende gastdesigner heel veel succes wensen,
en ik kijk uit naar haar creatie's!

Dag allemaal en tot ziens.

Liefs,





3 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n prachtige paaskaart heb je gemaakt Pouwla!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Pouwla, wat jammer dat we je
    hier niet meer zullen zien. Maar ik blijf je wel volgen hoor. Je maakt supermooie kaarten. Zoals deze ook weer. Tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen