Pagina's

vrijdag 5 april 2019

Joy Ride

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met het mooie Happy Travel designpapier en de bijpassende labelvellen. Ik heb als basis de Dutch DoobaDoo mal Eurolock gebruikt. 



Deze heb ik uit cardstock van Florence in de kleur Mountain Lake gesneden. Ik vind deze kleur zo mooi passen bij dit designpapier en uiteraard heb ik er een paar leuke labels en een mooi plaatje uit de labelvellen aan toegevoegd. 

Noor!Design designpapier Happy Travel 6011/0593


Noor!Design Happy Travel labelvellen 6011/0411

Door de opening boven aan de mal heb ik een stuk jute gedaan en deze bij elkaar gestrikt met een stukje touw, het is een mannenkaart dus mag best een beetje stoer zijn. Het frame dat ik heb gebruikt is een al wat oudere mal, maar blijft toch altijd één van mijn favorieten.


 Terwijl ik op zoek was  naar wat leuke stansjes voor deze kaart kwam ik de auto's uit de Vintage Flourishes lijn tegen en de leuke tandwielen en vond deze zo leuk passen bij het desingpapier en de labelvellen. Ik heb de auto's in twee kleuren uit gestanst. De tandwielen heb ik uit gestanst in de kleur hazelnut en deze heb ik in tweeën geknipt en één deel aan de onderkant en het andere deel aan de bovenkant geplakt.


Ook al is het een mannenkaart een bloem en wat takjes mogen gewoon niet ontbreken op mijn kaarten. De Chrysant vind ik een stoere bloem en gebruik ik dus vaak op mijn mannenkaarten. Ik heb hem deze keer uit gestanst in de kleur honey. De nieuwe takjes van Vintage Flourishes heb ik uit gestanst in de kleur mountain lake. Ik hou ervan om de kleuren die ik in de kaart gebruik altijd terug te laten komen in mijn bloemen en takjes. De blaadjes en de varens heb ik in een groene tint uit gestanst om het allemaal niet te blauw en geel te maken. 


Alle randen heb ik weer bewerkt met de paperdestresser en beïnkt met Vintage Photo. Om de kleuren uit de kiezen die passen bij het designpapier en de labelvellen heb ik de handige kleurenwaaier van Florence gebruikt. 


Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel!

Groetjes Monica

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

























2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat is dat designpapier met bijpassende labels toch mooi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf geworden Monica!Zoveel verschillende dingen te zien op je kaart, echt top!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen