Pagina's

woensdag 3 april 2019

Mon Ami Fiona

Hallo creatievelingen,

Vandaag heb ik een heerlijk lentekaartje voor jullie klaarstaan. Lentekriebels krijg je wel met deze vrolijke kuikenvriendjes.


Ik ben voor dit kaartje gestart met een langwerpig stukje aquarel papier. Met Versamagic inkt in pastelkleurtjes heb ik de achtergrond wat kleur gegeven. Daarop heb ik wat verbandgaas en gekleurde draadjes geplakt met een paar Sequins in bijpassende kleurtjes. 

6002/1303 Mon Ami Kip Fiona

Natuurlijk staan hier de Mon Ami kuikentjes Fiona in de spotlight. Ze zijn zo schattig! Ik heb gekozen om ze op elkaar te plakken. Ik heb Fiona kleur gegeven met Distress inkt. De oogjes heb ik gemaakt met zwarte en witte nuvodrops. 


Dit schattige kuikentje paste niet meer bij mijn kaartje, maar wilde ik wel graag met jullie delen. Hij piept net uit het ei.

Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

3 opmerkingen:

  1. Ik vraag me af hoe je de schaal zo mooi gekregen hebt.......... Ziet er super leuk en lief uit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahaha, super schattig en leuk. Speels ook.

    BeantwoordenVerwijderen