Pagina's

dinsdag 7 mei 2019

Best Picture Ever



Hallo allemaal,
 Afgelopen zomer heeft mijn dochter mij wegwijs gemaakt in de wereld van de snapchat. Lachen, gieren, brullen met deze vrolijke foto's als eindresultaat. Tijd dus om eindelijk eens een creatie mee te maken.


Op aquarelpapier heb ik met structuurpasta de wybertjes van Dutch Doobadoo gemaakt. Vervolgens heb ik kleur aangebracht de Distress Oxide inkt. 

6011/0605 Paper bloc Endless Love

De kleuren heb ik afgestemd op het Endless Love design papier.


Met de Clear Stamp Script set van Noor design heb ik vervolgens gestempeld op de achtergrond.  Hierdoor maak je de achtergrond iets interessanter. 

6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit

Het design papier heb ik in verschillende laagjes achter de foto's gemaakt. Ideaal dus dat deze mooi op elkaar zijn afgestemd.


De selphie stick is een stempel uit de Photo Shoot Kit stempelset van Noor! Design. De grappige teksten komen ook uit deze set. Bij het design papier is ook een Bella Lulu knipvel ontworpen. 

6410/0468 Stempels  Script

Deze leuke dametjes kunnen dus niet ontbreken in deze pagina's


Dit was mijn creatie weer voor deze week.

3000/0026 Bella Lulu Knipvel Endless Love

Fijne dag vandaag !

Groetjes,


6011/0605 Paper bloc Endless Love3000/0026 Bella Lulu Knipvel Endless Love
6410/0468 Stempels  Script6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit


Geen opmerkingen:

Een reactie posten