Pagina's

woensdag 22 mei 2019

Knuffels

Lieve mensen,

Kennen jullie het fenomeen dat je van ieder blok papier wel heel veel reststukjes overhoudt. Ik in ieder geval wel. Uiteraard is het zonde om ze weg te gooien dus heb ik twee simpele kaarten gemaakt met reststukjes papier. Als je op het product in het bericht klikt wordt je automatisch door gelinkt naar de webshop waar je het betreffende product kunt vinden.

Gisteren heb ik dit kaartje ook tijdens een live gemaakt. Het filmpje staat ook hier op het youtube kanaal van Noor & Zo. Dit zijn ze geworden:


Voor beide kaarten heb ik wit cardstock als basis gebruikt. Voor de blauwe kaart heb ik daarop bruin cardstock gemat en strookjes van de restjes van het Vintage Babyboy papier (6011/0607) gesneden. Die stroken heb ik schuin doormidden gesneden waardoor en een soort taartpunten ontstaan die ik rondom heb geplakt.


Voor de roze kaart heb ik gekozen voor reststukjes van het prima ballerina papier (6011/0560). deze heb ik in iets smallere stroken gesneden en met een paar millimeter ertussen in een patroon opgeplakt. Als basis voor deze kaart heb ik de Dutch Doobadoo shape art mal (470.713.143) gebruikt.


Links onderaan de roze kaart heb ik de Noor Design Summer Loving Dahlia (6002/1235)gestanst uit wit cardstock en bewerkt met 2 kleuren Distress inkt. Tussen de bloembladeren in heb ik bladeren van de Garden Leaves (6002/0939) geplakt.


Om het geheel af te maken heb ik een label gemaakt met een tekst erop.


Dit label is van de mallenset Labels&tags (6002/1175).


De blauwe kaart heb ik afgemaakt mmet de ster die in het labels & tags set zit met daarachter een stuk wit hemp cord. Deze kun je in heel veel verscchillende kleuren krijgen.  De tekst is van het Bella Lulu tekstvel Leef (5000/0006).


Zo zie je dat je met wat reststukjes designpapier heel eenvoudig nog leuke kaarten kunt maken. Ik hoop dat ik je op deze manier heb kunnen inspireren om maar vooral niet je reststukjes papier weg te doen. Dit ia de kaart die ik gisteren tijdens de live heb gemaakt


Tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat mooi en wat een super idee. Ga dit ook eens doen want ik heb ook heel veel restjes designpapier wat ik niet kan weggooien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten.
    Dit ga ik zeker maken.

    BeantwoordenVerwijderen