Pagina's

zaterdag 18 mei 2019

The Country Life

Hallo Allemaal,

Komende week is het alweer week 21 en de challenge is deze keer Boerderij. Dit is een super leuk Thema en je kan er veel kanten mee op. 


Achter ons huis is een weiland waar de vriendelijke koeien ons toeloeien 's morgens dus ik dacht meteen, Yes een kaart met een koe.

470.713.156 Shape Art Flag

De basis is een mal van Dutch Doobadoo en het designpapier komt van het paperbloc  Roses & polka Dots.


Het plaatje is van Mo Manning de mooie stakke lijnen zijn weer met de layer guides gemaakt.


Het hekje herken je misschien ook wel dit komt uit een Under the sea setje.


Het takje is een van mijn favorite takjes en het is een garden leave.


Dit is mijn kaartje voor deze week,ook weer veel plezier met de challenge van deze week.

6011/0601 Paper bloc Roses & Polka Dots

groetje,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.156 Shape Art Flag 6011/0601 Paper bloc Roses & Polka Dots  660083 We R Memory Keepers layer guides

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek 6002/0939 Garden Leaves 301002-0021 Vaessen Creative satijnlint dubbel 3mm - 10m goud

2 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart! Buiten katten zijn koeien mijn 2e favoriete dieren dus bij mij zal het ook wel een kaart met koeien gaan worden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat is deze creatie ontzettend gaaf!!
    Super opgebouwd!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen