Pagina's

vrijdag 28 juni 2019

Fijne vakantie!

Hallo allemaal, 

Ik heb deze keer een Wiper Card gemaakt en gebruik gemaakt van het knipvel van Bella Lulu 'Ten Miles'.



Ik heb het knipvel van Bella Lulu en papierpakket Ten Miles gebruikt.  


Afbeeldingsresultaat voor ten miles knipvel

Als je de kaart bij de zijkanten pakt en eraan trekt komt er een pop up tevoorschijn. 


Hier zie je al een klein stukje tevoorschijn komen met de tekst Goede reis.



 De bloem die ik heb gebruikt is de Floral Flourshes Aster. 


En hier is de kaart helemaal uitgeklapt dan komt de pop up helemaal tevoorschijn. 


Ik heb hieronder een filmpje geplaatst van hoe de kaart werkt. 


Veel plezier ermee en een fijne dag.

Groetjes Anja

2 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart is dit, is hier een patroon van? Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel! Ja hoor, hij staat eventueel op pinterest als wiper card in verschillende maten.
      en ik zal zo wie zo morgen het patroon op facebook zetten.

      Verwijderen