Pagina's

vrijdag 14 juni 2019

Gefelicteerd

Hallo allemaal, 

Leuk dat jullie weer even komen kijken.  Ik heb deze week een kaart gemaakt voor mijn schoonzusje haar moeder.  Die was jarig en die is gek van bloemen en planten. En wilde graag geld of cadeaubonnen voor haar verjaardag.  Dus heb ik daar een kaart/doosje voor gemaakt. 


Ik heb een bloemen kaartje gemaakt met een tag waar de bloemen op zitten. De tag heb ik gemaakt met de labelpons van Vaessen Creative en dan heb ik de grootste maat label gemaakt. 

Afbeeldingsresultaat voor aster joy crafts

De bloemen zijn gemaakt met de Floral Flourshes Aster snijmal. 


De bloemenrand heb ik geponst met de randpons van Vaessen Creative. 




De bloempot heb ik 0,5 diep gemaakt zodat ik hem neer kon zetten. En de tag en de envelop erin kon doen. 


Bij de tag heb ik het plaatje van Bella Lulu gebruikt 'Kitten". En voor de bloempot en aankleding de papierset Vintage Soul. 



Tot de volgende keer en een hele fijne dag!

Groetjes Anja

3 opmerkingen: