Pagina's

woensdag 28 augustus 2019

Frency

Hallo allemaal,

Ik heet Natalie van Zuuren en ben uitgenodigd om in September gast-designer te zijn in het designteam van Noor & Zo. Dat vind ik super leuk, en ik hoop jullie te kunnen inspireren met mooie, leuke kaarten! 


Ik vind het heel leuk om met Dutch Doobadoo mallen te werken. Dat heb ik bij deze kaart ook gedaan. 

470.713.655 Swing Card Art Heart

Ook heb ik de nieuwe Noor! Design Daisy stansmal gebruikt en de schattige hondjes uit het Bella Lulu knipvel Frency.


Het Frency knipvel past erg goed bij het Woof Woof designpapier van Noor! Design.

3000/0042 Bella Lulu Knipvel Frenchy

Kijk nou hoe schattig!


Aan de binnenkant van de kaart zie je dat ik ook een mooie rand pons heb gebruikt. Ik heb de kaart niet te druk gemaakt zodat het hondje en de bloemen mooi tot hun recht komen.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en wens jullie een hele fijne dag!

6011/0527 Paper bloc Misty Winter

Heel veel Creatieve groetjes,

 Natalie

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande producten)

3000/0042 Bella Lulu Knipvel Frenchy 470.713.655 Swing Card Art Heart  6011/0527 Paper bloc Misty Winter 6002/1314 Floral Flourishes Charlotte21449-021 Vaessen Creative randpons doily edge

5 opmerkingen:

  1. Zeker als hondenliefhebber (en eigenaar ;p) vind ik dit een hele leuke kaart Natalie. Veel plezier én succes als gast-designer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap en veel plezier en succes Natalie! Heel erg leuk deze kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn. Geniet ervan..Wat een super mooie kaart heb je gemaakt..succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supergaaf dat je gastdesigner mocht zijn!!! En terecht ook, want wat laat je hier een onwijs toffe creatie zien!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen