Pagina's

zaterdag 31 augustus 2019

Life is a Circus

Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik een plaatje helemaal in de tint van het designpapier gemaakt waardoor het echt een heel mooi geheel wordt.


De basis is de shape art schild  van Dutch Doobadoo met daarop designpapier Summer Vibes uit de scr@p collectie. 

470.713.176 Shape Art Schild

Hier van ik alleen het streepje gebruikt .


Het plaatje van Mo Manning heb ik in dezelfde tint als het papier gekleurd waardoor het een mooi geheel word.


De nieuwe bloem Charlotte heb ik een hartje gegeven met één van de bloempjes van de bloempjes lineaal uit de little happiness serie.


Een mooie blauwe mal als mat onder de cirkel en het leuke cameraatje uit scr@p collectie hoort er ook bij. 

6011/0612 SCR@P Design Paper Summer Vibes

Net zoals de filmstrip van Tim Holz die aan de onderkant tussenuitpiept.


Verder een stukje lint door het labeltje wat dit kaartje afmaakt.
Bedankt voor het bezoek aan het blog en heel graag tot volgende week.

6002/1314 Floral Flourishes Charlotte

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.176 Shape Art Schild 6011/0612 SCR@P Design Paper Summer Vibes 6002/1314 Floral Flourishes Charlotte 12TH92820 Idea-ology • Tim Holtz film strip ribbon 2,7m6002/0774 Little Happines bloemen 6002/0933 Blauwe mal rond 6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit 301002-1024 Vaessen Creative satijnlint dubbel 6mm - 10m bruin 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

2 opmerkingen:

  1. k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen