Pagina's

zaterdag 7 september 2019

Merry Lama

Hallo Allemaal,

Het is een echte hype, overal kom je ze tegen de lama's. Ook bij Noor & Zo is het virus toegeslagen. Er is super leuk papier met knipvellen en een leuke Mon Ami stans. Uiteraard heb ik er een kaartje mee gemaakt.


De basis is een Duthc Doobadoo mal in combi met het mooie designpapier.


Hoe leuk dat alles bij elkaar past.

3000/0041 Bella Lulu Knipvel Merry Lama

De  plaatjes heb ik gebruikt op 3 labels die weer in een pocket steken op de kaart. De pocket heb ik een kantje gegeven met de nieuwe kanten randmal van Noor! Design.


De Mon Ami 1 x in spiegelbeeld  gemaakt waardoor ze gezellig naar elkaar kijken.



6002/1323 Mon Ami Loulou

Dit is mijn kaartje voor deze week,bedankt voor het bezoek en graag tot volgende week.

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.178 Shape Art 6011/0617 Paper bloc  Merry Lama 3000/0041 Bella Lulu Knipvel Merry Lama 6002/1284 Vintage Border May


6002/1323 Mon Ami Loulou 3908-026 Hemp cord zwart 0,8mm x 100m 21494-01 Labelpons recht

3 opmerkingen:

  1. Errug leuk!! Ben zelf niet zo van de lama's, maar deze is wel super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs toffe wintersekaart met deze schattige lama's!! Supermooie kleurtjes ook!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie en super leuk met die lama's! De mooie pastelkleurtjes vind ik super leuk. Ik hou echt van deze kleurtjes, ze zijn echt mijn ding!Ik vind het ook heel leuk met die pocket met de labeltjes erin.Knap gedaan! En de details maken de kaart helemaal af.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen