Pagina's

woensdag 11 september 2019

X-Mas Mail

Hallo,

Ik vind het met de Dutch Doobadoo-mallen altijd erg leuk om te bedenken wat je er nog meer mee kan maken..dus 'out off the box'! Dat heb ik ook met het Dutch Doobadoo MDF-tasje gedaan. Ik heb er een kerstkaarten-box van gemaakt. Ook leuk voor jezelf of als kadootje.


 Om er een box van te maken heb ik chipboard gebruikt voor de zijkanten en onderkant. Voor de vorm van de zijkanten heb ik Dutch Doobadoo-mal 470.713.672 gebruikt waar ik aan alle rechte kanten 1cm extra af heb gehaald (12,2cm x 8,8cm).

460.440.412 MDF Tasje

De onderkant meet 16cm x8,8cm. Dan eerst alle zijdes beplakken met designpapier en dan pas alle delen in elkaar zetten, hier heb ik gewoon Dutch Doobadoolijm voor gebruikt.


 Voorop heb ik een tag gemaakt (Bella Lulu Tag Along) en met letter stempels de tekst erin gezet.

6002/1178 Noor! Design Grasrand

Ik heb verschillende leuke  stansen gebruikt om de voorkant mee aan te kleden en de leuke gnomes en uiltjes van het Belle Lulu knipvel maken het helemaal af!

Heel veel creatieve groetjes,

Natalie

460.440.412 MDF Tasje   6002/1178 Noor! Design Grasrand  6011/0610 Paper bloc Jingle Bells

3 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs tof kersttasje heb je gemaakt!
    Echt helemaal gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GOEDE DAG, ik ben hier om u goed nieuws te brengen van PROF CINDY INVESTMENTS Leningaanbieding, blanco ATM-kaarten en Bitcoin-investeringen. Heb je geprobeerd een echte geldschieter te krijgen, ik kreeg mijn zakelijke lening van €640.000,00 van prof. Cindy Alberto VORIGE WEEK om een bedrijf op te starten. Heeft u een lege ATM-kaart of bitcoin nodig en was het een probleem om er een te krijgen? Hier is Prof Cindy Investments Blank ATM Card Offer, Lening Offer, Bitcoin/Recovery Offer gemakkelijk en betaalbaar te krijgen en het kan 48 uur nadat u uw bestelling bij haar heeft geplaatst bij u worden afgeleverd per e-mail profcindyinvestments@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen