Pagina's

maandag 25 november 2019

Bella Lulu Bloghop - Hug in a Mug

Dag allemaal,

Zullen we de dag maar weer starten met een lekker bakkie koffie? En dan wel letterlijk. Onze meiden zijn weer aan de slag gegaan met dit toffe nieuwe knipvel.

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Het leuke knipvel past super gaaf bij het Hug in a mug designpapier van Bella Lulu.

** klik {HIER} om het Hug in a Mug designpapier te bestellen **

3001/0049 Bella Lulu combideal Hug in a Mug

Ons Noor & Zo Design Team is weer flink aan de slag gegaan voor jullie.

Corry

Daisy

Monique

Thera

Antje

Natalie

Miranda 

Wil je meer zien? 
Hop dan lekker een rondje mee!


Wat moet je doen?
  • Ga 25 november 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen!

9 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke bloghop met dit super toffe nieuwe knipvel. Wat een prachtige creaties weer door het DT gemaakt. Je moet er toch steeds maar weer ideetjes voor hebben om zulke mooie creaties te maken! Ik heb tenminste weer inspiratie gekregen hierdoor. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hop en vind het zo fijn dat er ook wat oudere materialen zijn gebruikt en de nieuwe super gaaf is .hier krijg je weer nieuwe inspiratie van . Dames bedankt voor deze leuke hop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en leuke hop.. Het is zo'n uitkomst. Wanneer je wat vast loopt met ideeën. Deze koffie thema heeft me weer super geïnspireerd. Dankjewel daarvoor 🥂💐

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn allereerste bloghop is een feit! Dankjewel 🙏 lieve dames van het DT ik heb enorm genoten van alle kunstwerken. Ieder met een eigen visie, tips and tricks ~ ik ben heel benieuwd wat er nog in het vat zit. Mijn maandag is iig goed gestart 🤓

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof vel dat koffie knipsel.zo mooi om al die ideeën. De kaarten zijn altijd zo fijntjes en mooi verzorgd.dank jullie wel gr Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt weer Design Team voor alle leuke voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames wat een feest deze bloghop. Wat een gave creaties..Wat een mooi knipvel. Echt wat een inspiratie jullie zijn geweldig. Dames bedankt kijk alweer uit naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen