Pagina's

donderdag 28 november 2019

Koekje erbij?


Hallo allemaal,

Zit je lekker met een bakje koffie of beker thee? Dan is het nu tijd voor de donderdagkaart. Ik kan nog geen genoeg krijgen van de Bella Lulu koffiebekertjes. Daarom heb ik nog een koffiekaart gemaakt in de vorm van een portemonnee. 

Op de witte tags kun je een leuke/lieve boodschap of wens schrijven
Eerst heb ik drie labels gemaakt met het Scrapbooking stencil 6002/0883. Met dit stencil kun je leuke labels of grotere tags maken. De labels heb ik beplakt met designpapier, tags, teksten en leuke koffiebekertjes.

 6002/0883 Scr@p Stencil - Tab-borders

Daarna heb ik de kaart eromheen gemaakt. 


De voorkant heb ik gezellig aangekleed met o.a. een mooi randje, een hart en linten.

6002/1250 Blauw Hart     6002/1251 Blauw Border

Om de pocket links heb ik een riem gemaakt en rechts drie pockets voor de labels. Elke pocket heeft een mooi sierrandje gekregen. Ook in het midden zit nog een klein label.

Als je het lint los maakt gaat de portemonnee open en vindt je diverse vakjes voor labels

In de pocket zie je een grappige tekst met plaatje en nog een pocket met label.

6002/1385  Vintage Jeans Buckle & Belt

 Op het label heb ik een tekst gestempeld. Uit het zakje met ritssluiting piept nog een stukje voering.


Op de achterkant zie je nog een leuke tekst.


Dit is weer mijn donderdag kaart.

Groetjes Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3001/0049 Bella Lulu combideal Hug in a Mug
6002/1251 Blauw Border   6002/1250 Blauw Hart  6002/0883 Scr@p Stencil - Tab-borders  6002/1385  Vintage Jeans Buckle & Belt    6410/0474 Stempel Set Coffee - Hug in a mug





3 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je een portemonnee hebt gemaakt en heel leuk met de koffiebekertjes Bella Lulu plaatjes. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Vooral die Bella Lulu is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen