Pagina's

zaterdag 9 november 2019

Speciaal voor Jou


Hallo Allemaal,

Als kleurfan moest ik natuurlijk de Daniel Smith aquarelverf kopen en het is inderdaad een hele mooie pigmentrijke verf.


Op een stukje aquarelpapier van Florence  heb ik de bloemen gemaakt met enkele kleurtjes.

Daniel Smith Watercolour set - Flowers & More

Er zijn twee setjes kleuren  met kleine tubetjes.


Als het aquarellen klaar is is het leuk om er een stempel doorheen te zetten.

2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier

Er zijn 100 kleurtjes card stock dus je kan altijd de juiste kleur vinden om je plaatje op te matten.


De mooie strakke randjes zijn met de layer guide gemaakt.

660083 We R Memory Keepers layer guides

Dit is mijn voorbeeld voor deze week. Het is heerlijk om een beetje met verf te aquarellen dus ik zou zeggen probeer een paar tubetjes en ga aan de slag.

2911-3003 Florence  Aquarelpapier smooth A4 100pcs

groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2911-3003 Florence  Aquarelpapier smooth A4 100pcs Daniel Smith Watercolour set - Designer's Choice Daniel Smith Watercolour set - Flowers & More
6410/0473 Stempel Gossimijne!  STAMPSL358 Studio Light - Clearstempel Grunge Collection 2.0 2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier 660083 We R Memory Keepers layer guides

1 opmerking:

  1. Super mooi Corry, is ook echt jouw ding kleuren hé? Ik heb er nog altijd moeite mee. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen