Pagina's

donderdag 19 december 2019

Fijne Kerstdagen

Hallo allemaal,

Mijn laatste kerstkaart van dit jaar gemaakt. Ik had nog wat geknipte figuurtjes liggen uit het Bella Lulu knipvel Feliz Navidad. Voor de kaart heb ik deze keer een vouwpatroon gebruikt. Heel simpel, maar oh zo leuk.



Dit is de voorkant van de kaart. Ik heb de hele kaart gemaakt van het designpapier. Dit dubbelzijdige designpapier is zeer geschikt voor het patroon van deze kaart.


Door de hoeken naar binnen te vouwen en een extra inlegvel in te plakken ontstaan twee schuine pockets. Hier heb ik weer labels in gemaakt.



Op elk label is een leuke tekst geplakt.

6011/0615 Paper bloc Feliz Navidad


Op de linkerzijde heb ik nog een pocket gemaakt met daarin een label. De rechterzijde is ook versierd met labels. Door het dubbelzijdige papier krijg je allemaal verschillende pagina's. 

6002/0635 Winter Wishes Ijspegelrand

De labels zijn versierd net hulsttakken en poinsettia's . Ook heb ik een stukje tekst uit het designpapier verwerkt.



De labels zijn geponst met de labelpons Scallop van Vaessen. Met deze pons kun je drie verschillende breedtes labels ponsen en deze net zo lang maken als je zelf wilt. Super handig en snel klaar. Daarna heb ik de hoeken van de onderkant afgerond met een hoekpons en lintjes door het gaatje gestrikt.

21494-002 Labelpons Scallop

Dank je wel voor het langskomen. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Fijne feestdagen,

Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 21494-002 Labelpons Scallop  6002/1231 Jingle Bells Guirlande garland    6011/0615 Paper bloc Feliz Navidad   6002/0635 Winter Wishes Ijspegelrand   870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm

1 opmerking: