Pagina's

zaterdag 4 januari 2020

Slobbery Kisses


Hallo Allemaal,

Deze eerst post van mij in het nieuwe aar wil ik graag gebruiken om jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en creatief jaar toe te wensen. Elke maand is er een Challenge bij Dutch Doobadoo en deze maand is het weer een super leuke.



Het is belangrijk en een vereiste om het Bot te gebruiken. Ik heb de opdracht een beetje verbouwd.



De twee botjes heb ik bovenop geplaatst. 

470.713.627 Dutch Doobadoo Card Art Dog bone

In plaats van een huisje heb ik een doosje in het midden geplaatst.


Het doosje eerst met Dutch Doobadoo zwarte Gesso zwart gemaakt.

6002/0888 Scr@p stencil - Honden
Daarna bewerkt met de superleuke stencils van Noor! Design.


 De zwarte Gesso past perfect bij het WOOF papier.

870.002.090 Gesso Zwart 250 ml

De plaatjes van de labelvellen wil je voor zo'n doosje natuurlijk ook gebruiken.


 In het doosje lekkere hondensnoepjes.


De botjes die met het stukje hemp cord bij elkaar worden gehouden komen van het One of a Kind set Dog's.

6002/1331 One of a Kind Hondenhok

Dit is mijn projectje van deze challenge. Doen jullie ook weer mee Veel succes en graag tot volgende week weer.

groetjes, 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/0888 Scr@p stencil - Honden 870.002.090 Gesso Zwart 250 ml 470.713.627 Dutch Doobadoo Card Art Dog bone 6002/1331 One of a Kind Hondenhok3908-026 Hemp cord zwart 0,8mm x 100m 6011/0616 Paper bloc Woof Woof6011/0417 Noor! Labelvellen Woof Woof

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Corry, dus ik begrijp dat het niet persé een drieluik hoeft te zijn terwijl dit wel bij de challenge op Dutch Doobadoo blog staat! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het drieluik een beetje verbouwd de 2 botjes en het middenstuk zitten op een andere plek ( lol)

      Verwijderen
  2. Wat een schitterend doosje heb je gemaakt. Leuk voor iemand cadeautje te geven wie een hond heeft
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    De ontvanger zal hier heel blij mee zijn 😍

    BeantwoordenVerwijderen