Pagina's

zondag 21 juni 2020

Boekenlegger

Hallo Allemaal,

Wat gezellig dat je het blog komt lezen! Ik ben aan de slag gegaan met het super leuke Stansvel Opa en Oma van Bella Lulu .


Een boekenlegger voor Opa is het geworden. Opa loopt om het huis heen zijn bloemetjes te bekijken.


 Hiervoor heb ik het toffe setje Spring's Arrival gebruikt.



Hij vindt de bloemen er verbazingwekkend mooi bij staan zoals je ziet!


Super Opa, omdat jij mijn maatje bent! Deze teksten vond ik er erg leuk bijpassen. 


Nu maar hopen dat Opa het een leuk cadeautje vindt!  Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog.


Lieve Groet,





3 opmerkingen:

  1. Wat een originele boekenlegger. Daar is hij zeker heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave boekenlegger is dit!
    Omdat ik boekenleggers spaar spreekt me dat altijd aan.
    Heel erg leuk gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen