Pagina's

dinsdag 9 juni 2020

Inspire

Hallo allemaal,

Ik had het ontzettend leuke knipvel van Bella Lulu nog liggen en deze combineert zo leuk met het mooie Spring's Arrival designpapier dat ik hiermee een kaart wilde maken.


Dit is mijn kaart geworden. Het is een envelopkaart die ik staand heb bewerkt. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om deze liggend te gebruiken. Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van een A3 vel Kraft cardstock. Snijd hiervan een stuk van 40 bij 15 cm. Ril deze op 15 cm en op 30 cm. De flap is 10 cm. Gebruik een leuke randstans of een rand van een Dutch Doobadoo mal om een leuke vorm in de flap te maken.

6011/0656 Paper bloc Spring's Arrival

Zoals gezegd heb ik gebruik gemaakt van het Paper bloc Spring's Arrival 6011/0656.

     

Achter het ovaaltje heb ik het visnet gebruikt uit de Under the Sea serie Walvis, dolfijn, net 6002/0992. Altijd leuk om op je kaarten te verwerken. Het ovaaltje is afkomstig van de stans en embossingmal Blauw Desiree 6002/1503.

6002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net

In de punt van de kaart heb ik een brede eyelet verwerkt. Hier komt straks een lintje doorheen zodat de kaart gesloten kan worden.


Aan de binnenkant is de andere eyelet verwerkt nadat ik eerst het cardstock en designpapier heb verwerkt. Aan de achterkant van deze pagina heb ik 2 stukjes lint bevestigd en door de eyelet getrokken. Eén stukje lint trek je dan door de eyelet aan de voorkant. 

 

Dit is de linkerkant van de binnenkant van de kaart. Op deze kant heb ik eerst een stuk wit cardstock verwerkt. 


Hierna heb ik de achtergrond van de Blauw Desiree stans uit groen designpapier gestanst. Hierna de mal zelf uit kraft cardstock. Het contrasteert mooi met elkaar. 

     
De bloem op de kaart is uit de Summer Vibes collectie, stansmal Flower 6002/1290. 

6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower

De stickers op de voorkant van de kaart en op deze pagina zijn afkomstig van de Dutch Dobadoo Sticker Art 491.200.001.


Dit is de rechterkant van de binnenkant. Het ovaal is afkomstig van de Blauw Desiree.

  6410/0435 Clear stempel Dierenprinten  

Voor deze kaart heb ik ook weer eens de stempels van de serie Out of Africa 6410/0435 uit de doos gehaald. De tekst en en de voetstapjes heb ik op de ovaal gestempeld. DS e leuke plaatjes zijn afkomstig van het Bella Lulu knipvel Opkikker 3000/0063.

Dit is mijn kaart voor deze week! Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Tot volgende week.

Liefs,




2 opmerkingen: