Pagina's

dinsdag 2 juni 2020

Spring

Hoi allemaal,

Van de week kwam ik een foto op tegen waar ik zo vrolijk van werd dat ik er gewoon een voorjaarskaartje mee wilde maken. 


Dit is mijn kaart geworden. Heerlijk in voorjaarskleuren, met een foto die een glimlach op je gezicht tovert. 


Als basis voor mijn kaart is de mooie Blauw Desiree mal 6002/1503 gebruikt. 

6011/0656 Paper bloc Spring's Arrival

Voor de kaart heb ik het Paper bloc Spring's Arrival 6011/0656 gebruikt. 


De voorjaarskleurtjes hebben al direct invloed op je humeur.


Achter het plaatje heb ik 2 x het grootste ovaal van de Blauw Desiree gebruikt. Bij deze Blauw Desiree 6002/1503 horen ook 6 ovalen met een stikrand die op zich natuurlijk alweer heel veel leuke mogelijkheden bieden. 

6004/0035 Stansen en Stempels Picture Kit

Aan de bovenkant van de ovalen heb ik nog een stempeltje gebruikt van de Picture Kit 6004/0035.

 
Langs de bovenkant is de Blauw Spring 6002/1510 verwerkt. 


Bij de Blauw Spring hoort ook de leuke madeliefjes / margrietjes mal. Makkelijk in elkaar te zetten en een echte voorjaarsbloem. 

6002/1510 Blauw Spring

Onder het plaatje langs heb ik een stukje lint verwerkt en de margrietjes hierin gestoken. 

  
Het is natuurlijk een wow moment als een beer aan een margriet ruikt, dus deze tekst is wel heel erg toepasselijk. Dit stempeltje is ook afkomstig van de leuke Picture Kit set 6004/0035.

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie een beetje mee heb kunnen nemen in het voorjaarsgevoel en jullie weer heb mogen inspireren.

Tot volgende week,


1 opmerking:

  1. Prachtige kaart!
    Het beren plaatje vind ik super.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen