Pagina's

woensdag 10 juni 2020

Spring

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaartje zien met de schitterende materialen van Noor! Design.


Als basis van de kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De basis is van kraft karton, de 2e laag is gebroken wit en dan komt het mooie designpapier van Noor! Design. Deze komt uit het paperbloc Roses en Polka Dots 6011/0601. Staat heel mooi bij het leuke plaatje.


Ik heb voor deze kaart de prachtige nieuwe snijmal 6002/1503 gebruikt. Een schitterende snijmal met een nest ovalen. Zo kan je ook weer mooi het plaatje uit stansen.


Aan de onderkant zit het schitterende hek. Deze heb ik gestanst uit zwart karton en bewerkt met vintage wax gold. Zo krijg je een heel leuk effect en lijkt het of het hek echt van smeedijzer is. Dit is snijmal 6002/1499.



Ook heb ik de nieuwe snijmal Spring gebruikt. Dit is snijmal 6002/1510. 


De vlinders die ik heb gebruikt komen uit de serie One of a Kind lente. Dit is artikelnummer 6002/0700. Het leuke takje is wel een favoriet van mij en is snijmal 6002/0939.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een hele fijne dag vandaag.

1 opmerking: