Pagina's

dinsdag 9 juni 2020

Vaderdag

Hallo lieve Allemaal,

Het is alweer bijna vaderdag, en ik dacht laat mij daar iets leuks voor maken. 


Ik heb een kaart gemaakt met een notitie boekje erin.


Dit is de voorkant van het boekje. Ik heb om het boekje heen een stoer stuk jute touw gebonden. Daar heb een ik een label aangemaakt met de super toffe Bella Lulu Buttons clearstamps.



Ik heb gekozen voor de Hiep Hiep Hoera van harte gefeliciteerd. Het is tenslotte toch een felicitatie waard toch?


De stoere labels en teksten zijn van de Noor! Labelvellen Men's World en het bijpassende papier.


Als basis voor het boekje heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Shape Art Scallop Tag.



In een notitieboekje horen natuurlijk ook bladzijdes om iets op te schrijven. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Shape Art Ticket


Deze heb ik meerdere keren uitgeknipt en dubbelgevouwen. Zo heb je dus een stoer en eenvoudig notitieboekje voor vaderdag ( of natuurlijk een andere gelegenheid).




Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven! Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog.

Lieve Groet,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten