Pagina's

zaterdag 27 juni 2020

Verhuispost

Hoi Allemaal,

Wat gezellig dat je het blog komt lezen! Ik ben vandaag aan de slag geweest met de super toffe stempelset Vintage Huizen van Noor! Design.


In dit blog wil ik jullie graag laten zien dat je niet altijd een stempel hoeft in te kleuren om hem te gebruiken! En hij is nu met 50% afgeprijsd van 12,99 NU voor 6,50.


Ik ben begonnen met een vel Florence watercolor paper in A6 formaat.



Op beide kaartjes heb ik gewerkt met distress oxide ink


Bovenstaand kaartje heb ik met een kwastje de distress oxide inkt heen en weer gestreken. Eerst de gele ink op de glasplaat en dan wat water erop spuiten. Met de kwast opnemen en dan heen en weer strijken op je papier. Daarna met de blauwe hetzelfde. Vervolgens 2 stukjes cardstock uitgesneden in bijpassende kleuren. die erop geplakt. Toen 1 van de huisjes gestempeld op wit papier en uitgeknipt. Deze heb ik iets verhoogd opgeplakt met een stukje hemp cord eronder.

3002/0103 Bella Lulu Clear Stamp Verhuisd

Voor onderstaand kaartje heb ik ook distress oxide gebruikt, maar nu met een mixed media brush aangebracht. Eerst een strook afgeplakt met verwijderbare tape en daartussen de oxide ink geblend. Daarna nog wat blauwe inkt op de glasplaat gedaan en er wat water opgespoten om er spetters mee te maken op de kaart. Vervolgens ook weer het huisje op wit papier gestempeld en uitgeknipt. Ook deze heb ik verhoogd opgeplakt.


Daarna nog afgewerkt met een leuke bijpassende tekst stempel. Hiermee wil ik jullie laten zien dat je ook prima een stempel kunt gebruiken zonder hem in te kleuren! 


Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Lieve Groet,





1 opmerking: