Pagina's

woensdag 10 juni 2020

Wow

Hallo Allemaal,

Vorige week had ik een  mannenkaart met de leuke items van de picture kit en deze keer laat ik een dames uitvoering zien met dezelfde kit.


Het plaatje heb ik in een frame geplaatst  en een beetje schuin op ribbelkarton gezet. Hier en daar een mooie sierlijke swirl van de serie  blauwe malllen.

6002/1199 Blauw Frame Swirls

6002/1199


En de items van de kit zijn allemaal leuk om op kaartjes of Lay- Outs te gebruiken. 

6004/0035 Stansen en Stempels Picture Kit

6004/0035


Het fototoestelletje is een vintage flourishes en ook de kleine filmstrips komt van deze serie.


Die pijl is toch gewoon te leuk.


Hier heb ik WOW en Moment apart van elkaar gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer een beetje inspiratie heb gegeven om met dit superleuke kitje aan de slag te gaan. Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot ziens.

groetjes,

2 opmerkingen: