Pagina's

zaterdag 11 juli 2020

Welkom

Hallo Allemaal,

23 juni is mijn eerste kleinkind geboren en natuurlijk moet er dan gescrapt worden. Het is tevens de pagina van het Project Life boek wat ik van het eerste levensjaar ga maken. En uiteraard ga ik veel producten gebruiken van Noor & Zo. 


Het is een Lay Out van 30 x 30 cm. Het gezichtje heb ik afgedekt in het kader van de privacy.


Het papier wat ik gebruikt heb is van een van het nieuwe setje van  Dutch Doobadoo waarin prachtig papier met een vel met uitdrukplatjes.

472.100.002 Crafty Kit - Alison


Met een bijpassende kleur roze distress oxide heb ik de mooie hartjes gemaakt.


En hoe leuk zijn al de items die je uit kan drukken en op kan plakken alles in bijpassende kleuren. Het dekentje is exact de kleur van het papier. 



Met de handletter stempel van Bella Lulu maak je in een handomdraai de juiste "zelfgeschreven tekst".


Dit is mijn inspiratie voor jullie van deze week. Bedankt voor het bezoeken graag tot ziens.

470.715.623 Mask Art Hartjes

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

472.100.002 Crafty Kit - Alison 2911-0004 Florence • Aquarelpapier ivoor texture 300g 30,5x30,5cm 5pcs Distress Oxide Set 4

470.715.623 Mask Art Hartjes 3002/0101 Bella Lulu Clear Stamp Handlettering 6002/0491 Mery stans Numbers

2 opmerkingen: